gout מחלה Options

Wiki Article

תוסיפו לזה אורח חיים לחוץ ולא מאוזן והרי לכם כר פורה להתפתחות מגפת הגאוט.

אפשר לטפל בגאוט באמצעות תזונה נכונה ובתרופות. חשוב לטפל במחלה כדי למנוע סיבוכים.

המידע באתר זה אינו בהכרח משקף את הדעה של הסופרים השונים, או את הדעה של הסופר הראשי, ואינו מתחייב להיות שלם, נכון או מעודכן. מאמרים אלה יתכן ומכיל קישור למקורות נוספים באינטרנט. קישורים אלה באים באזכור בלבד וככלי עזר בכדי לסייע לקורא להגיע למקורות מידע נוספים אשר יתכן ויהוו עניין.

כאשר מצטברים בכבד עודפי שומנים, רעלים ותוצרי לוואי של וירוסים, הוא מתקשה לסנן את הדם באופן תקין. במצב זה מערכת הלימפה והכליות, שגם הן מערכות סינון, ינסו לתת מענה לריבוי הרעלים בדם שנוצר כתוצאה מהעומסים בכבד. הדם נהיה סמיך ורווי רעלים, מה שאנתוני ווילאם מכנה "תסמונת דם המלוכלך". במצב זה חומצת שתן, יחד עם רעלים נוספים כגון ממסים, ותוצרי חמצון ממתכות רעילות, חומרי הדברה, קוטלי עשבים ומטהרי אוויר, נוטעים לשקוע בקצוות של הגוף, כגון הרגליים, אצבעות הידיים.

ההיווצרות של חומצת השתן היא תהליך טבעי המתרחש בגוף האדם באופן תקין. עם זאת, בקרב חולי גאוט ניתן לראות ייצור מוגבר ועודף של חומצת שתן או ירידה ביכולת של המנגנונים המפרקים את החומצה להתמודד עם הרמות התקינות של החומצה בדם.

טיפול מונע - לסובלים מהתקפים חוזרים, יש טיפולים להורדת רמות חומצת השתן באמצעות אָלוֹפּוּרינוֹל המוריד באופן ישיר ומשמעותי את רמות חומצת השתן. חסרונה העיקרי הוא כי היא צריכה להילקח באופן קבוע לכל החיים מכיוון שהפסקה בלקיחתה תגרום לעליה משמעותית ברמות חומצת השתן, יותר מהמצב ההתחלתי.

המולקולה של חומצת השתן אוהבת כאמור מקומות קרים. חימום פנימי ע”י האורות האדומים יסייע לגוף להילחם בדלקת מהר יותר, יסייע בייצור אנדרופינים, חומצות אמינו והזרמת כדוריות דם לבנות למקום הפגוע ככה שההחלמה תהיה מהירה יותר ונטולת תופעות לוואי.

רצוי להמעיט באכילת דגנים מלאים כמו לחם מקמח מלא, אורז מלא, חיטה מלאה וכדומה. כמו כן עליך להמנע מדגני בוקר מועשרים בסובין.

פירות – here פירות קפואים כול השנה, פירות יער, דובדבנים שחורים אוכמניות ותותי יער *מומלץ להוסיף לשייקים.

שמירה על אורח חיים בריא ומאוזן מבחינת פעילות גופנית ומתח נפשי.

''נמצא בטיפולו של דר דגן מספר שנים למרות המרחק אני רוצה ומתמיד להגיע רק אליו רופא מקצועי ,ענייני וישיר. עם הרבה חן בנוסף למקצועיות

שומנים – להימנע שומנים רוויים ורווים למחצה, שומני טרנס ומרגרינה, למעט שמן קוקוס.

הגוף שלנו מהווה מנגנון נבון וחכם, המבקש לסייע לנו לנוע אל מדרגת התפתחות הבאה. כאשר אוכלים עודף של מזונות אשר אינם תומכים בגוף, הגוף יאותת לנו כי כדאי לעשות שינוי.

לאורך ההיסטוריה המחלה קושרה לכאלו שחיו ברמת חיים גבוהה, וצרכו מזון איכותי שלא היה זמין לרוב העם. מסיבה זו היא כונתה "מחלת המלכים" או "מחלת הציידים".

Report this wiki page